- Meddelanden
- 396
- Reaction score
- 149
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Gustafsson
Vad heter du på discord? 𝙁𝙧𝙖𝙣𝙠𝙞𝙨𝙝#6666
Ange ditt födelsedatum 26 November 2006
Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? För jag vill ha något att göra vid sidan om mitt rpande. som är lätt att göra medans man rpar eller när man inte har något att göra. det är också något är lätt att göra och inte är så ansträngande. det är exakt detta jag letar efter
Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? ja för att hålla ording på forumet som är det hyfsat viktigt att en tråd är i rätt kategori ja
Får en ansökan vara kopierad? Nej sålänge det inte är en dubbel post så är det inte ok.
Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Jag tycker att det skulle inte sitta fel att ha folk som fokusera på forumet bara istället för ingame och discord och forumet.
jag tycker för det mesta att det skulle behövas flera för detta jobbet.
Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Jag vill att det ska vara ordning och reda. och det ska vara lätt att kolla runt och hitta vart man vill. det ska inte vara extremt tid krävande att hitta till en viss tråd för det är ett forum och det underlättar för staffs osv.
Hur ser din aktivitetet ut? 4:00 till 00:00
Tisdag: 14:00 till 00:00
Onsdag: 14:00 till 00:00
Torsdag: 14:00 till 00:00
Fredag: 14:00 till 00:00
Lördag: 10:00 till 04:30
Söndag: 10:00 till 04:30
Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nepp
Vad heter du på discord? 𝙁𝙧𝙖𝙣𝙠𝙞𝙨𝙝#6666
Ange ditt födelsedatum 26 November 2006
Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? För jag vill ha något att göra vid sidan om mitt rpande. som är lätt att göra medans man rpar eller när man inte har något att göra. det är också något är lätt att göra och inte är så ansträngande. det är exakt detta jag letar efter
Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? ja för att hålla ording på forumet som är det hyfsat viktigt att en tråd är i rätt kategori ja
Får en ansökan vara kopierad? Nej sålänge det inte är en dubbel post så är det inte ok.
Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Jag tycker att det skulle inte sitta fel att ha folk som fokusera på forumet bara istället för ingame och discord och forumet.
jag tycker för det mesta att det skulle behövas flera för detta jobbet.
Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Jag vill att det ska vara ordning och reda. och det ska vara lätt att kolla runt och hitta vart man vill. det ska inte vara extremt tid krävande att hitta till en viss tråd för det är ett forum och det underlättar för staffs osv.
Hur ser din aktivitetet ut? 4:00 till 00:00
Tisdag: 14:00 till 00:00
Onsdag: 14:00 till 00:00
Torsdag: 14:00 till 00:00
Fredag: 14:00 till 00:00
Lördag: 10:00 till 04:30
Söndag: 10:00 till 04:30
Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nepp