Accepterad Frankho | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Frankho

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,516
Reaction score
94
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad heter du på discord? frankho#0873

Ange ditt födelsedatum 6 Mars 2003

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansöker som medlemskaps ansvarig eftersom jag vill kunna vara bland dem första som finns där och välkomnar spelarna till discorden och eventuellt in till unive. Jag har tidigare erfarenheter inom katikorin överlag då jag har varit mod och även då tagit en del medlemskap intervjuer och jag tyckte det var kul.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Kort och gått så har jag erfarenheterna som krävs, jag jobbar aktivt och ständigt, jag vågar säga ifrån, jag är en bra lyssnare, jag förklarar bra samt jag är väl medveten om att det är ett stort ansvar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor som man själv vill bli bemött. I mitt fall är det respekt, positivitet, välkomnande och trevligt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill göra det "svårare" att bli medlem så man verkligen måste förtjäna rollen. Man ska liksom kunna alla regler man ska ha en bra karaktär som är unik samt att man ska vara lojal och ansluten till endast unive om man väljer den som server.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem ska ha en god ton, kunna discord samt FiveM regler, respektera varandra annars har man inget på unive att göra.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ju vara den som nästa "representerar" servern. Jag är den personen som spelaren får kontakt med när dem ska ta en muntlig och då skall jag föregå med gott exempel och representera servern från sin bästa sida.

Hur ser din aktivitetet ut? Varje dag. 15-00:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ni vet vad jag går för.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka