frankciaga
Icke Medlem
- Meddelanden
- 56
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198916581928/
Ditt Hex-ID: 110000139003a28
Vad är din discord tagg? albin lindsten#1935
Vem var det som bannade dig? JagHeterOskar
Hur lång tid var din ban? 7 dagar 23 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallar
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var ful sen krockade jag in i en person sen så tvingade han mig och betala och sen slog han på min bill sen slog jag han 2 gånger sen försökte jag fly med min bill men han misshandlade mig sen blev jag bannad för lallare när man ska köra seriös rp och jag gjorde det man ska ju leka att man är ful om du har druckit
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. blev nerslagen
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. et var felaktigt för jag gjorde rp och jag lallade inte
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla var misstag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte kaxat emot men jag var full så att jag rp ju men sen blir mam bannad för lallare
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000139003a28
Vad är din discord tagg? albin lindsten#1935
Vem var det som bannade dig? JagHeterOskar
Hur lång tid var din ban? 7 dagar 23 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallar
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var ful sen krockade jag in i en person sen så tvingade han mig och betala och sen slog han på min bill sen slog jag han 2 gånger sen försökte jag fly med min bill men han misshandlade mig sen blev jag bannad för lallare när man ska köra seriös rp och jag gjorde det man ska ju leka att man är ful om du har druckit
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. blev nerslagen
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. et var felaktigt för jag gjorde rp och jag lallade inte
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla var misstag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte kaxat emot men jag var full så att jag rp ju men sen blir mam bannad för lallare
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej
Har du läst våra regler? Ja