Accepterad Frallan123 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fellan7

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? fellan7

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders Svensson, han är en man vid 27 års ålder som har en dröm att bli polis. Ända sedan han varit liten har han drömt om att vara polis för att han gillar att hjälpa andra och träffa en massa olika personer. Han är väldigt pratglad och atletisk. Hans intressen är fotboll och fiske. När han var liten gick han även på fotboll och fiskade mycket med sin farsa. Efter ett tag tyckte Anders inte att fotbollen var roligt längre och bestämde sig att det var bättre att han var åskådare. Han hade även en tuff barndom då hans farsa dog under hans tonårstid och det kom med sorg, han hade tappat sin fiske partner sitt allt men något år senare kommer han bort från sorgen men tänker fortfarande på sin farsa varje gång han fiskar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra polis rp då jag har tidigare erfarenheter inom det samt bidra med krim rp då jag också varit det.
Jag har även varit mekonomen och vioanor på andra servrar. Jag tror nog förmodligen att jag kommer bli polis om jag blir medlem. Jag har även en seriös rp och är väldigt emot lall och vill ha en hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska spela ut ett scenario som är roligt för båda sidorna och alla har en bra upplevelse.
T.ex att man inte ska göra en massa saker i ett scenario som är tråkigt för andra parten som om polisen jagar dig med bil och så kommer en helikopter och hämtar dig även fast det inte är sista utväg.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst serverns regler exempel på detta är Powergaming det innebär att man gör omänskliga saker. Eller metagaming som betyder att man rpar på saker som hänt och man vet utanför spelet. Suntförnuft är en annan regel det är egentligen alla regler i ett det står för en massa olika saker. Ett exemel kan vara att man kör offroad med en sportbil eller smyger in i en polisstation.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit staff,krim,polis och andra whitelist jobb på olika stora servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget speciellt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka