Nekad kungenijungeln69 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kungenijungeln69

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jens

Vad är ditt discord namn? kungenijungeln69

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Idomangas Backshuno, 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam, snäll och mogen.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Idomangas bakgrund har varit rätt så lugn, hans mamma och pappa hade ett stabilt jobb och det gick bra för honom i skolan. Som ung hade han stora drömmar om att bli polis, det var ett av hans dröm yrken och han beundrade deras jobb väldigt mycket. Han brukade på dagarna gå runt och se poliser göra sitt arbete för att se hur dom jobbade. Han jobbade hårt i skolan för att få ihop sina betyg så han som äldre kunna komma in på polis högskola och jobba vidare mot aspirant. Han växte upp och hans dröm gick i fylla. Vid 20 års åldern kom han in på polis högskolan och pluggade där. Han gick på polis träning och allt gick som planerat. 3 år senare nu är han aspirant 4 års och påväg uppåt. Hans framtidsplaner är att bli en detektiv inom poliskåren och jobba sig uppåt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till serverns rp är roliga scenario, roliga rp stunder och en bra rp. Har mycket erfarenhet inom rpn och spelat på servern för ett par år sedan så kan en del om den. Försöker alltid fullfilla ett scenario och göra så mycket av det så det kommer jag visa på Unive hur det går till.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man spelar så båda parterna har roligt och så båda vinner på något sätt. Det kan vara t.ex ett butiksrån det blir väldigt tråkigt om kriminella gör en hit and run då spelar man bara för sin egna vinst och i prinicip pwg.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, en ban jag fick för ett tag sedan var att jag fear rpade och lydde på vad den andra sa. Jag tog åtgärderna och tog starkt in det och har nu lärt mig att sådant gör man inte och att man ska respektera reglerna som sätts på en server.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR OCH RDM. Nlr är att man inte får komma ihåg något från ett scenario man varit medvetslös på. RDM är att man inte får döda något utan andledning och rent av skjuta något ifrån ingenstans.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? No.

Nekad.
Anledning:
Vill inte dela hans steam med oss.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka