Ej Antagen frallan09 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

frallan09

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? frallan09

Ange ditt födelsedatum: 3 Maj 2009

Hur länge har du spelat på Unive? Jag Joinade unives discord server 12 augusti 2023 så jag bör förmodligen ha spelat på servern sedan typ 15 augusti om jag inte har helt fel.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Ja jag har tidigare erfarenheter från andra servers av att vara RTJ chef samt att jag har varit tidigare Erf. Brandman på servern villket jag anser som något som hjälper mig i mitt arbete att driva Räddningstjänsten frammåt eftersom jag är insatt i systemet.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att få Räddningstjänsten att växa både i antal men också I aktiva personer (har även andra planer så som att försöka fixa ett väl fungerande sammarbete mrd blandannat polisen och sjukvården).

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer nog kunna ha den aktivitet som krävs när det gäller i dc för där ärjag aktivvarje dag men ingame blir lite svårare men jag ska försöka lösa det. (jag kommer att fixa en biträdande chef så fort som möjligt som kan stötta upp ingame när jag ej kan vara aktiv).

Har du läst våra Regler? Ja och vill bara nämna att jag ej är/ kan va så jätte aktiv ingame men att jag är väldigt aktiv i dc och kan sköta det mesta i dc när det kommer till allt administrativt inom RTJ/ räddningstjänsten.

Vill även medela att jag i nuläget fram till typ 3 dagar efter nyår eller liknande ej kan gö någon intervju så om möjligt så skulle jag jätte gärna föredra/ föreslå att ni skickar frågor i dm till mig som jag kan svara på för att bli godkända på Ansöka. (om jag nu skulle bli godkänd.)

Din Ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Ansök till chef-jobb - Arkiv.

Tillbaka