Nekad FR4G | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FR4G

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? FR4G#6044

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: AHMED HASSAN 26år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skämtsam, knasig, tuff

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ahmed Hassan hade det ganska tufft när han var mindre. Men han överlevde ändå. Det var folk som inte var så snälla mot honom och var lite taskiga sådär, så Ahmed har haft det ganska svårt. Men han lät inte det hindra honom. Ahmed älskar bilar och motorer, han kunde kolla på motorer och videos om dom hela dagarna. Hans pappa hade en liten verkstad där han växte upp. Ahmed älskade att vara där, att bara vara med och kolla och greja litegrann gjorde hela hans dag. Ahmed växte upp och tog över dendär bilverkstaden. Det var ett tufft jobb att göra själv men han lyckades och det gick bra för honom. Men en dag så hade han något på hjärtat som han aldrig känt förut. Han längtade bort, bort från verkstaden och bort från huset. Ahmed satt och tänkte ett bra tag, tills han kom på det. Han ska flytta till Unive! Han hade hört på radion i verkstaden om att unive var en dröm för bilitresserade. Att det fanns så många olika saker att göra och hitta på. Speciellt köpa och fixa bilar. Han var fast direkt om att åka dit. Det tog inte en vecka innan han satt sig på flyget och var påväg till unive. Han visste direkt att han skulle bli någon sorts mekaniker eller arbeta med fordon. Till exempel Autoexperten eller Mekonomen. Han längtar dit och ser fram emot att leva ett nytt liv där. Det har nu gått 2 år och han har varit i Unive sedan 2023 och försökt skaffa jobb och ha kul. Ahmed har inte haft det lätt med jobb, vänner eller liknande så han åkte iväg på semester, nu är han tillbaka med mer energi än någonsin och är redo för ett nytt kapitel av unive!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt taggad på olika events och såna grejer som händer i staden. Nu om jag blir godkänd så öppnas en annan värld i unive med många jobb som är väldigt sociala jämfört med typ skattjägare som är väldigt enskilt och ensamt, så att få ett annat jobb som till exempel mekonomen eller trygghansa eller vad som helst egentligen kommer att göra rp så jävla mycket roligare och spännande vilket gör så man oftare är aktiv och vill bidra med att hjälpa till så gott som möjligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska välja rp före sitt eget bästa, till exempel du och en annan kör ett litet race med bilarna, du släpper av gasen vid slutet så motståndaren vinner och sen säger att du blev rädd av den höga hastigheten eller liknande för att skapa så bra rp som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, ooc, vdm, nlr, meta gaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? När jag såg att gta rp var en grej och när jag testade det för första gången, vilket var just på unive så var jag så jävla mind blown för att jag fattade inte hur allt dethär funkade. Exakt den reaktionen vill jag att andra ska få som inte har börjat eller sett gta rp innan och jag vill arbeta så att så många som möjligt kan känna den känslan man fick när man testade det för första gången.

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av: Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka