Inaktuell Fråga om tillgodo eller fix på bilen (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XAITZ9669

Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
9
hej, jag betalade in en patent igår och inte är så nöjd med den för ganska så stor skillnad på den på bilder och dev ifrån unive skulle gissa drf att du har tagit bort texturer eller optimerat texturer som jag tycker e viktiga till utseendet och inredet. Så skulle jag kunna få tillgodo på den och lägga in exakt samma bil ba att jag själv optimerar den och gör så att den ser bra ut skulle va jätte snällt av er i teamet mena har betalat 1400kr och får in en bil som e jätte buggad och sen har jag aldrig sett de här 30/25 mb grejen som man ska ha på filen men om jag kan få lösa de till 25 mb typ kan jag få de att se bra ut skulle jag kunna få tillgodo så jag får fixa de samt att de är en skottsäker ruta ibak och rpar krim skulle gärna vilja ha den i skott scenarion du fattar hur tråkigt de är att använda en bil som man har tagit in för 1400 och it kan åka i den typ. skottsäkra rutan som jag också självklart har fixat på denna bil fast som jag tar in nu då om jag få tillgodo eller få fixa den.

Hej! Det är DITT ansvar och inte vårat att kontrollera bilen. Låg bilen redan inne på unive hade du kunnat be om att få se den men eftersom den kommer från en andrahandspart så har DU ansvaret att kontrollera deffekter med bilen.

Min rekomendation till dig är att hoppar donation och se vad dem kan göra. Jag kommer även att tagga @philip320 och se om han kan ge dig ett utlåtande.

Men somsagt i först hand så vänder du dig till donationsrummet i discord eller den staff som hanterade ditt ärende.

men har den är inne på unive men drf jag vil ha tillgodo är för att ni har pillat på texturerna viktiga texturer och om jag får fixa de kan de se bra ut nu iaf men nu är de absolut it bra och de vill jag fixa

Hoppa donation och se vad ni kan komma fram till, håll mig uppdaterad i tråden :)

Perfekt! Du är välkommen att öppna en ny tråd vid eventuella problem.

Låser och arkiverar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka