Angående min Ped

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alle2k

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Jag har under några månader/veckor inte haft tillgång till min ped då från ingenstans under 50% rean efter att alla hade lagt in sina nya gorilla peds så tog någon bort mitt ped nummer som var 1140 och satte ditt någon annan grabbs ped nummer och jag undrade lite varför tar dem bort mig och sedan inte lägger in mig på en ny isåfall så jag valde o skicka in en donation ticket i discorden som jag har haft där i flera månader och den blir aldrig löst, det ticketen handlar om är min tillgodo som jag fick efter detta hände min tillgodo var på en import ped, när jag väll hade valt ut vilken ped jag ville ha så skickade jag in den till staff i donation rummet endast 1 dag efter jag fick min tillgodo nu har det gått över 1 månad sedan jag skickade in peden och har inte fått in den ännu jag har försökt hålla kontakt med philip om detta i min donation ticket men verkar som att jag antingen blir iggad eller att han missat eller liknande. Nu har jag fått nog och vill gärna få in den nu eftersom den skulle egentligen vart inne för flera veckor sedan. här har vi lite bilder på min tillgodo.

Skärmbild 2025-03-27 203339.png som ni ser fick jag min tillgodo för 2 månader sedan. som är helt sjukt att det ännu inte är fixat.

Inte lätt när det är tufft! 320 är en upptagen person verkar det som! Lycka till framöver!

@Alle2k Råder dig att skapa en ticket på discorden så får du nog lättare hjälp!

Mvh Fille.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka