Nekad Fouad.mas | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fouad.mas

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fouad

Vad är ditt discord namn? ahmad00nab

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pablo. Ahmedsson och är 37 år gammal, han flyttade från syrien tidigt i livet och tjänade pengar av att stjäla bilar och sälja dom till gäng kriminella, han började sedan stiga i den kriminella kretsen och började sälja importerade vapen till nätverken i hans stad han började lära känna fler och fler folk, han börjarde repa 08, han gick med i ett kriminellt och gick väldigt snabbt upp i rank i gänget till slut var han vice och fick ta hand om gäng områden och deras inkomster från import vapen från ryssland men en dag så blev deras hus stormat och pablo var tvungen att fly från staden, han fann sig själv i unive igen och planerar att bli kriminell i unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra rp nivå då jag studerat reglerna väldigt mycket och tränar dagligen för att bli bättre på dom, har fortfarande mycket kvar att lära men det går frammåt, jag hoppas jag kan bli kriminell och bidra med lite nytt inom krim rpn då jag har väldigt mycket ideer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för den regeln som kallas powergaming 2 lärde min kompis mig och jag har frågat ganska många saker om just den regeln. jag har förstått det som att man ska spela för att båda ska ha kul i scenariot och man ska hålla en bra rp nivå och försöka använda sig utav social rp för att det ska bli roligt för båda parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst igenom dom några gånger men lär mig fortfarande rdm = man dödar någon som inte har gjort något vdm = man kör på någon pwg = man rpar med omänskliga krafter

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har testat på lite olika servrar men dom har inte varit något kul då det har var kaos och ingen har kunnat rpa då folk bara springer runt och skjuter och rånar. men jag har hört av min kompis generaal att unive servern är väldigt bra med rp och scenarion osv

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag får mycket hjälp av mina kompisar och lär mig fortfarande :)

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka