Accepterad fortniteguden55 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karl2007

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092130908/

Ditt Hex-ID: steam:11000014376e45c

Vad är din discord tagg? karl2007.

Vem var det som bannade dig? roziiii

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kommer inte ihåg exakt hur det var men jag hade en meny som lät mig se vart andra spelare var. Detta upptäckte staffsen och då valde de att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer knappt ihåg något vet bara att jag fick prata med någon och sedan blev jag bannad ur alla discords.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var en korrekt ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror inte jag nånsin blev bannad tidigare utan jag tror att detta är det enda.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aldrig laddat ner filen och absolut inte använt den ingame.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har blivit äldre och mer mogen och behöver inte längre något fusk eller liknande. Allt jag vill är bara att få gå in och rpa igen. Jag kommer inte bli något problem för er och jag vill bara spela på unive. Jag kommer inte heller spela med någon meny heller. Jag har inte ens kvar nån sån fil jag har rensat hela datorn. Om ni väljer att unbanna mig kommer jag endast spela för att ha kul och göra det kul för andra. Och jag hoppas verkligen att ni förstår att jag har växt upp och aldrig kommer göra något liknande igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka