Nekad fortniteellerbabage | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fortniteellerbabage

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
3
Ban-referens
pkprnt — FiveM, Permanent
Anledning: skriver i grupp att han resettat datorn, skyddar staff korruption
Bannad av: Toris
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag stod i gänghuset och chillade sen så bad någon staff mig komma support och dem pc checkade mig men hitta ingenting på datorn sen så såg dem i en grupp att jag hade skrivit att jag resettat datorn och dem frågade värför jag skrev de och frågade om jag hade haft fusk och jag sa ja men aldrig andvänt det på unive bara på lallservrar men ändå p bannade dem mig. För det var en grabb som var staff då som skrev typ 10 min innan dem Pc checka mig att dem skulle PC checka hela det gänget jag var med i och då skrev jag att jag resettat datorn bara men ändå blir jag p bannad.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja såklart fast jag tycker att den var felaktig för att jag fick från en ban bott att jag blivit p bannad för fusk även att jag hade resettat datorn och inte hade någonting på den. Fast jag förstår inte hur man kan bli p bannad för att ha skrivit i en grupp att jag ressetatt datorn.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att aldrig ladda ner fusk för att jag ändå kunde bli p bannad för det även att jag it hade det på datorn. Jag vet it vad jag kunde ha gjort annorlunda i denna situation för att jag var bara med i en grupp med mina polare och där skrev jag att jag resettat datorn och en grabb som jag it kände som var me där och var staff skrev att dem skulle pc checka gänget jag var me i.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att detta var typ i december och jag har förändrats. Jag vill göra bättre ifrån mig på servern. Jag saknar denna server nmycket och alla mina kompisar jag träffa här jag spelade från januari 2025 till i december och spelade 1800 timmar på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka