Accepterad Forslars | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anders Tegnell

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2004

Vad heter du på discord? Forslars#8529

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: oftast mellan 16.00 - 00.30 med pauser i mellan åt

Helger: oftast 14:00 - 03.00 med pauser i mellan åt.

Beror även på om jag ska ut på kvällarna! ^^

Hur länge har du spelat på Unive? ca. 170 timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Ifall jag skulle bli bli servervakt skulle jag försökt bidra så mycket som möjligt till att få Unive staden till en bättre plats. En säkrare plats där spelarna är seriösa och har ett bra rp. under mina senaste dagar på servern har jag varit med om mycket lall eller annat olämpligt som bryter mot reglerna som jag omedelbart har reportat men blir jag servervakt så kommer nog detta förminskas defenitivt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Varför jag just valde Unive är för att det är den ända servern jag spelar på och även för att det är en av sveriges kändaste rp servrar. Jag vill bli servervakt för att kunna utveckla min egna rp men främst andras rp. Alltså de som faktiskt inte sköter sig och allmänt bara tramsar sig. Jag vill även underlätta staffsens arbete så de slipper slita så mycket som de gör redan nu.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Mitt mål med att bli servervakt är att skärpa till de människorna som inte kan bete sig och göra Unive staden till en bättre plats där spelarna kan trivas. Jag vill även underlätta staffsens arbete så de inte behöver känna så stor stress. Jag vill göra Unive's rp server till en plats där lall och trams inte finns längre. Det ska vara nästan precis lika som det vore i det verkliga livet! Jag tror att med mina varningar så kommer folk att skärpa till sig och med det så kommer de att kunna utveckla sin egna rp nivå också.

Varför ska just du bli servervakt? Jag anser att jag själv är en ordningsam person som håller sig till reglerna samt har stor fobi till folk som inte kan bete sig eller bara tramsar och förstör andras rp. Varför jag söker till servervakt är för att jag vill bekämpa detta och få det förminskat eller till ett slut. Det finns inte så mycket att skriva om utan det är just det här med seriösheten och ordningsamheten på servern som jag vill förbättra men även ta ett steg högre upp mot support:)

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill få Unive till en bättre plats. En säkrare plats där spelare kan trivas och kunna känna att de faktiskt trivs. Att spelarna ska kunna få en känsla om att detta är en bra server och att jag vill fortsätta spela på den. I nuläget finns det fortfarande en massa tramsare som bara förstör och med mig som servervakt kan ni räkna med förändring samt utveckling på denna server.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle säga att jag har rätt så bra koll faktiskt men det finns alltid flera kommandon att lära sig!

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans När man nåväl är ny så gör man ju sina misstag och mitt misstag var att det pågick ett bankrån men jag tänkte gå in på den banken och ta ut lite pengar. Blev senare bannad för suntförnuft vilket är väldigt självklart men det var faktiskt innan jag hade läst alla regler och blivit whitelistad. Sedan dess har jag hållt mig till reglerna och varit ordningssam på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej verkligen inte, står även i reglerna vad som händer då;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka