Nekad Forremannen88 | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Forremannen88

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198263232906/

Ditt Hex-ID: 1100001120ee98a

Vad är din discord tagg? ✧ M.J ✧#1337

Vem var det som bannade dig? Swedie

Hur lång tid var din ban? 24 dagar tror jag.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall och sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem kanske trodde att jag lallade för hur min karaktär rpade och hur min karaktär betedde sig på stan framför människor.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick på stan med min vän som jag satt i discord med. Vi hade inget att göra så att vi tänkte ha ett kul scenario med folk på stan. Vi hade tänkt ut typ exakt vad vi skulle göra på scenariot. Vi rpade då som transar ingame och vi hade mycket attityd och vi kallade oss själva för powerpuffpinglorna. Det vi typ bara hann göra var att gå till torget och säga f you till en människa på stan för att han kallade oss för (trans jävlar) den människan på stan var då Swedie som han hette eller heter på discord. om jag ska vara mer specifik så använde han emoten slap på mig och precis när han slapade så blev jag bannad för sunt förnuft och lall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban. För att i riktiga livet så hade man inte slängt ut någon från stan (banna) för att personen var transa och sa emot när någon kallade henne (trans jävel)

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad. Detta var första gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte för att det är inte fel att va trans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man blir utslängd från unive i 24 dagar om man är trans:(

Har du läst våra regler? Ja

Tänk efter din ban mer noga innan du skriver nästa banöverklagan, samt utveckla delar som ex vad som hände innan du vart bannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka