Accepterad Foppatoffla | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Foppatoffla

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter

Vad är ditt discord namn? Kameljontkungen14

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pernut Persson, 38

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stenhård, charismatisk, ambitiös. Enkelt, 3 ord.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Pernut Persson, Han är en ganska unik karaktär. Han är i 30 år såldern och har en något speciell aura eller liksom en odör omkring sig. Hans kropp är inte i toppform men han har en otrolig skicklighet med händernaoch hans största fritidsintresse är att snida trä. Hand är lugn. Pernut har alltid en skvätt träspån i håret och klär sig ofta i en gammaldags skjorta och ett par arbetsbyxor. Hans favoritverktyg är sandpapper. Det är inte ovanligt att han sitter på en bänk vid en skog och skapar små träfigurerkanske en fågel eller en figur som påminner om en gammal legend. Han är ganska tyst men när han väl börjar babbla brukar det vara om natur. trots sin tysta natur har han ett hjärta av guld och hjälper gärna till om någon behöver en träskulptur eller ett vackert handgjort sak för sitt hem. Han gillar långa skogspromenader och att äta brännt fläskkött eftersom att det påminner honm om somrarna. Han gillar att simma på land och han gillar att bada. Han har en stark karaktär eller vad man kallar det ävens fast att han är tysbelåten. Han gillar att åka i sin gamla blåa opel agila från 2002. Han växte upp ute på landet med kossor och det är därför han bara äter fläskkött.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Du som läser detta kanske inser att Pernut är annorlunda från alla andra. Jag kommer endast bidra med roliga scenarion och rollspelar för att ha kul. Jag kommer inte bidra min karaktär med att träna eller tjäna pengar för att bli stark och störst utan jag vill bidra med min karaktär på det sättet att jag skapar minnen för livet med min karaktär. Jag kommer inte bidra med någon tryhard kriminell rp vad jag har planerat än så länge utan jag vill förbättra de lagliga jobben med min rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om man blir kidnappad i ett scenario ska man rollspela med på ett roligt sätt och att man ska kunna dö eller värna sitt liv för att motparten ska kunna ha kul, alltså att man ska kunna ta en smäll för att någon annan ska kunna göra roliga scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? osäker, tror någonstans mellan 2019 och 2022 på denna server men inte helt säker då jag inte kan kolla banlogs ingame.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat logging ,det innebär att man lämnar under ett scenario för att man inte vill tappa sina grejer eller för att det är ett tråkigt scenario. VDM innebär att man använder sitt fordon som ett vapen som att till exempel köra över någon

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka