Nekad Foppatoffla | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Foppatoffla

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter

Vad är ditt discord namn? Kameljontkungen14

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär går under namnet Friedrich Heinrich Rübenheimer och är i nuläget 27 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Målmedveten, Självsäker, Driftig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
riedrich Heinrich Rübenheimer är född år 1998 i den tyska staden Wolfenbüttel. Han växte upp i en stabil familj med båda sina föräldrar samt sin äldre bror Erich, som alltid fanns där som stöd under uppväxten. Familjen bodde på landsbygden där hans far arbetade som bilmekaniker och modern som skomakare. Redan i unga år var Friedrich känd för att vara framåt och orädd, ibland kaxig men alltid med goda intentioner. När han var runt tio års ålder började han drömma om att öppna en egen butik, något som saknades i området där han bodde. Genom hårt arbete och sparande lyckades han vid 20 års ålder förverkliga drömmen och starta sin egen affär i Wolfenbüttel. Under tiden i butiken utvecklades Friedrich mycket som person. Han blev mer ödmjuk, lärde sig uppskatta sina kunder och fann en ny glädje i att hjälpa andra. När staden successivt började tömmas på folk på grund av arbetslöshet och ekonomiska svårigheter, blev Friedrich till slut ensam kvar. Vid 25 års ålder tog han därför beslutet att lämna både sin hemstad och Tyskland för att starta om på nytt i Sverige. Friedrich är idag en driven och modig individ som strävar efter ett ärligt liv inom den lagliga sidan av samhället. Han ger inte upp i första taget, arbetar hårt för sina mål och är alltid villig att hjälpa människor i sin omgivning. Vad framtiden har att erbjuda återstår att se, men ambitionerna är höga.

Vad kan du bidra med till serverns RP?
Min karaktär är skapad för att sticka ut och bidra till minnesvärda och roliga scenarion. Jag lägger stort fokus på karaktärsutveckling och interaktion med andra spelare. På tidigare servrar har jag ofta satsat på fysiskt starka karaktärer, just för att kunna skapa dynamiska och annorlunda scenarion, exempelvis genom jakt- eller flyktsituationer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man prioriterar ett bra och trovärdigt scenario framför att själv “vinna”. Målet är att alla inblandade ska få en rolig och givande RP-upplevelse. Att försöka undvika konsekvenser till varje pris förstör RP:n. Om man till exempel blir gripen av polis ska man acceptera utfallet och spela vidare på det istället för att sabotera scenariot.ig efter när jag gjort saker, men jag har aldrig gjort något grovt, utan har bara varit mindre regelbrott som små-powergaming och copbaiting.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Powergaming, Sunt Förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka