Nekad Foppa.... | Beslut Överklagan [coldfaith]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

foppaklocka

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
78
Ditt discord namn: foppaklocka

Ditt Hex-ID: steam:11000014b99bdff

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen medlem + indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Coldfaith

Varför tror du själv att beslutet togs? När jag blev gripen för grovt vapen brott så fick jag fängelse straff. En dag senare så skulle jag diska innan jag fick ett medelande att jag skulle käka mat. Jag skrev spawnmenu innan vakterna rusa in och jag kände att tar jag spawn innan dem kommer in ja då kan man tolka det sol logg. I fängelset satt jag över 1000 månader och hade mycket med tid att kunna samla ihop enm kniv för 500 ciggaretter i detta fall så har jag hunnit köpa en kniv. Och jag vet mycket väl finner kriminalvården något olaglit ja då har dem en skyldighet att kontakta polis samma gäller sjukvården får dem in en skottskadad ska dem kontakta polisen. Med tanke på att polisen skullle behöva bli inblandad så skulle detta scenario ta extra mycket tid från 10 min till 15 - 20 osv.

Hur är beslutet felaktigt? Innan kriminalvården rusade in så hade jag skivit spawnmenu (för att jag skulle käka) eftersom jag hade en kniv som är ett olaglit föremål så skulle dem behöva kontakta polisen där kan polisen höja mitt starff från 1000 månader och lägga dit brott mot knivlagen. Eftersom 1000 månader är typ 16 timmar irl så tänker jag inte bli dömd för längre straff. Jag hoppas att Coldfaith kan ta och överväga denna bann (ingen vill ju ha kall mat)

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Fick inget klipp tyvärr.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka