Nekad Foppa.... | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

foppaklocka

Icke Medlem
Meddelanden
158
Reaction score
78
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228632575/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b99bdff

Vad är din discord tagg? foppaklocka

Vem var det som bannade dig? Bubbeleegum

Bild på banmeddelande: Bevis unive 3.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev avstängd för att jag lämnade spelet när polisen sökte igenom mig utan någon anledning eller misstanke. De använde också en F6 meny för att söka igenom mig utan att faktiskt prata med mig, och det kändes inte rätt.

Under ett scenario när polisen kom och sökte igenom mig utan tillåtelse och utan misstanke, kändeerns riktlinjer för realistisk RP. Polisen använde
också F6 menyn utan att ha interagerat med mig på ett RP- jag att det inte följde servmässigt sätt. Detta gjorde att jag valde att lämna spelet. Jag förstår att detta kanske tolkades som att jag undvek RP-situationen, men min rollspelupplevelse inte var rättvis, och därför därför lämna jag det var var inte min avsikt att bryta mot reglerna utan att försöka undvika en situation som kändes orättvis och inte i linje med serverns normer. Jag skulle vara tacksam om ni kan överväga min överklagan och ge mig en möjlighet att fortsätta spela.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var skottlossningm,då hittar polisen ett vapen (som jag skulle lämna till en staff fråga han själv) på mig jag blev inte gripen då men de tog mig till sjukhuset där de grep mig efteråt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För att jag blev f6 abusad (polisen sökte igenom mig via f6 menyn) där valde jag att lämna då det inte är okej för polisen att söka igenom någon via f6 eftersom jag hade fått fängelse så ville jag lämna det var som sagt inte min avsikt att c logga

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var när jag loota en grabb och jag tog rep kit det jag lärde mig utav det var att inte loota döda kroppar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hoppat support mot polisen OBS Jag fick ej en bra bild men blev bannad för 30 dagar sedan och hoppas att staff teamet kan överväga denna ban-överklagan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte lämna trots svåra situationer där motparterna inte följer reglerna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det fattar jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka