Nekad Foppa.... | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

foppaklocka

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
78
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199228632575/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b99bdff

Vad är din discord tagg? foppaklocka

Vem var det som bannade dig? Bubbeleegum

Bild på banmeddelande: Ban-överklagan nr 3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev avstängd för att jag lämnade spelet när polisen sökte igenom mig utan någon anledning eller misstanke. De använde också en F6 meny för att söka igenom mig utan att faktiskt prata med mig, och det kändes inte rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var skottlossningm ttmig. Då hittar polisen ett vapen (som jag skulle lämna till en staff fråga han själv) på mig jag blev inte gripen då men de tog mig till sjukhuset där de grep mig efteråt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktig bann då jag satt i support och skulle lämna tillbaka vapnet till en staff

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För att jag loota en meko grabb har lärt mig att man ej får loota döda

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Samlat mer bevis mot polisen och hoppat support

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ej clogga men det var ej min avsikt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det fattar jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka