Inaktuell Foppa.... | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

foppaklocka

Icke Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
78
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Ditt discordnamn: foppaklocka

Ange ditt födelsedatum 31 Maj 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att kunna utveckla rp nivån hos oss på Unive roleplay, jag ser lite brister på den sociala rp hos polisen samt hos den kriminella rpn. Det som mest bör utvecklas det är tiden det tar att vänta på att bli indragen i support. Jag är en mycket aktiv person, trevlig, och mogen person, förbättra rpn nivån kan jag säkert lösa med övriga staff medlemmar och alla övriga på serevern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Alltså kriminell rp, deras nivå på rp är helt okej men det finns alltid saker att förbättra. Jag som rpar som polis var med om ett ärende där jag fick larm om "narkotikaförsäljning" när jag anslöt mig till larmet såg jag en person överlämna något till någon annan, när jag tog upp jakten på den misstänkta "GM" så hoppade han över ett staket och drog upp ett atoumatvapen ut byxan. Och rikta jag känner att de scenariot hade kunnat gått bättre till genom att den misstänkta skulle kunna använda sig utav social rp då jag ville endast kolla så dem inte överlämnade narkotik. Framför allt "hets ooc" det är den chatten som nästan alla kriminella använder sig av när dem förlorar ett scenario det kan vara allt ifrån dem blir rånade på vapen eller att polisen griper dem.

Sedan att vissa i poliskåren kör endast för egen vinst, under ett rån så kan dem sitta en timme för att leta efter dem misstänkta villket känner att det inte blir roligt för dem kriminella som faktiskt försöker spela för mortparten,
det tycker jag behövs lösa.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Se till så man kan ta hårdare beslut mot någon som hetsar i ooc chatten den chatten är inte till för att hetsa du ska inte skriva "du kan inte göra så här" när dem förlorar något. Spela för motparten tycker jag att en del ska gå in i sunt förnuft för polisen att jaga tre beväpnade män i en timme är inte en rimlig tid om dem kör 250 blås i stan. Eller om den åker ut till havs avbryt jakten låt dem kriminella vinna.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig så är det viktigt att man är professionell för att som staff/helper så ska man vara en förebild för alla på servern. Du ska som staff behandla alla med respekt och en trevlig ton och vara seriös i sin roll här på unive.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska försöka vara aktiv minst 3 timmar per dag då jag har ett liv utanför datorn sen kan det bli att jag är mer aktiv eller minder det kan variera dagar till dagar.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag joinade eran discord den 2 april 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja hur man agerar professionellt samt så kan jag ta viktiga beslut för olika saker.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är redo att ta vilket område som är ledigt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka