Accepterad Fondo_light | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fondo_light

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198963756747/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Fondo_light#2865

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fondo Calvitie. Han är en 21 årig grabb med ett turkiskt ursprung men växte upp och bor i Ajaccio, Korsika. I just Ajaccio var han med i ett av Frankrikes farligaste gäng. Dock lämnade han detta för att börja på nytt och starta sitt egna gäng och bli den största gängledaren i hela staden. För att göra detta måste man börja på botten. Fondo är är oftast sur men har sina stunder där han visar hänsyn men, men bara till dom som är på hans sida. Går du emot Fondo, kommer han att göra allt i sin makt för att få ner opposition.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Både jag och min karaktär kommer att stå för roliga scenarion som kommer att uppskattas av de flesta andra rp:arna på servern. Jag kommer att kunna vara aktiv ofta och kommer att kunna skapa relationer med de andra på servern som vi senare kommer att kunna bygga på, alltså så får man bara inte någon som vill spela och tjäna pengar, utan man får en karaktär som man kan förlja och se hur karaktären utvecklas.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor server med många aktiva spelare vilket passar mig bra då jag tycker det är trevligare att man kan ha interaktioner med en bred variation av karaktärer och spelare.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar rekommenderade servern till mig då jag nyligen kunnat köra rp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min rp är som sagt att kunna skapa så roliga och intressanta scenarion för båda mig och mina med-rp:are. Jag vill kunna göra min karaktär och hans storyline så intressant och interaktiv som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det hänger lite ihop med mitt rollspel. Jag vill kunna skapa roliga scenarion som både jag och alla andra på servern kan ta del utav, men jag vill även kunna bidra till att Unive skall vara en server där man kan trivas och spela för att man tycker att det ör roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, kör bara Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka