Nekad Folkish! | Medlem ansökning [LKN5]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Folkish!

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Folke

Vad är ditt discord namn? Folkish!

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2011

Berätta om din karaktär. Pär Gunnarsson, en livlig och energisk trettonårig pojke, bodde i den fridfulla förorten Tyresö, omgiven av gröna skogar och lugna sjöar. Han hade alltid varit en äventyrslysten själ med en brinnande passion för fotboll och en outtömlig nyfikenhet på världen runt omkring honom.

Pär hade bott hela sitt liv i Tyresö och hade byggt upp många minnen och vänskapsband i den lilla staden. Han älskade att springa runt på de gröna fälten med sina vänner, dribbla fotbollen och drömma om framtida segrar på planen. Men trots hans kärlek till Tyresö började en ny känsla gro inom honom när hans föräldrar meddelade den stora nyheten – de skulle flytta till en stad som heter Unive.

Till en början kände Pär sig förvirrad och lite rädd inför den stora förändringen. Han visste inte vad han skulle förvänta sig av det nya stället och hur han skulle anpassa sig till ett helt nytt liv. Känslor av osäkerhet och saknad överväldigade honom när han tänkte på att lämna sina vänner och den bekanta tryggheten i Tyresö bakom sig.

Men trots sina farhågor började Pär också känna en kittlande känsla av spänning inför det okända. Han påminde sig själv om att varje nytt äventyr också innebär möjligheter till nya upplevelser och vänskaper. Han började fantisera om alla de spännande möjligheterna som väntade på honom i Unive – nya platser att utforska, nya vänner att träffa och kanske till och med nya fotbollslag att ansluta sig till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP, rån, och ha en dialekt när jag hänger med andra människor. Jag kommer också att bidra till Gängkriminalitet och sälja vapen om det är möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra som de vill.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, t.ex Gängroller, allianser och pakter Gängroller: för att hålla så hög och seriös RP nivå som möjligt är det bestämt att att de är totalt förbjudet att inneha en eller flera roller med ett namn som kan ses som lalligt, oseriöst eller kränkande. Ett gäng får endast ha 1 allians. Pakter är inte tillåtet. Detta menas med att pakter inte får delta/ansluta sig till krig, skottlossningar eller annan gängaktivitet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror det skulle vara relevant att unive får veta att jag har spelat på andra RP servrar som inte är svenska som t.ex the bloody chiraq

Nekad. Utveckla ditt svar på frågan "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka