Nekad Fluz01 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fluz01

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? frg_fluz

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karim benzema och han växte upp med båda sina föräldrar i en liten stad i sverige han är nu 23år gammal.
Karim växte upp i en förort till Stockholm, Från tidig ålder bran han för fotboll och drömde om att spela professionellt. Han tillbringade timmar på fotbollsplanen med sina vänner och visade tidigt talang för spelet. Karim kom från en nära familj som alltid uppmuntrade honom att följa sina drömmar, oavsett vilka hinder han stötte på.
Karim är passionerad och målmedveten. Han känner en stark koppling till sin kultur och är stolt över sina rötter. Han har också en djup känsla för gemenskap och värderar sina vänner och familj högt. Samtidigt kämpar han ibland med pressen från omgivningen och sina egna förväntningar, vilket gör att han kan känna sig osäker vid vissa tillfällen.

Utöver fotboll har Karim en passion för musik och brukar ofta lyssna på hip-hop och R&B. Han gillar att umgås med vänner, spela datorspel och delta i kulturella evenemang som firar hans arv. Han är också engagerad i samhällsfrågor och deltar i lokala projekt för att inspirera unga i sitt område.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till att utveckla intressanta och komplexa berättelser för min karaktär och andra spelare, vilket skapar en djupare och mer engagerande spelupplevelse.
Jag är liksom en väldigt öppen människa som gillar att prata och hitta på sjuka saker med mina vänner min karaktär har även sjukt mycket humor.

Min karaktär har en förmåga att tänka snabbt och hitta kreativa lösningar på problem som kan uppstå under spelets gång, vilket kan bidra till en mer dynamisk och spännande miljö.
riktigt bra på att komma ur svåra knippor

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Genom att ge motståndaren en chans att vinna kan du göra konflikten mer intressant. Du kan ställa upp hinder som de måste övervinna, vilket ger dem en känsla av prestation när de lyckas.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? metagaming tex Det är inte tillåtet att använda information som din karaktär inte skulle ha tillgång till. Om du till exempel vet något om en annan spelare utanför spelet, får du inte använda den informationen i spelet. Powergaming Du får inte tvinga andra spelare att agera på ett visst sätt eller göra något som inte känns rimligt för deras karaktär. Det handlar om att respektera andras rollspel och ge dem utrymme att reagera.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet av rollspel i olika former! Jag kan hjälpa till med att skapa karaktärer, utveckla berättelser, formulera dialog och hantera olika situationer i spelvärlden. Jag är också bra på att analysera och diskutera rollspelsregler och hur man kan förbättra interaktionen med andra spelare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej faktiskt inte tycker själv att jag har en väll utvecklad ansökan och hoppas den räcker!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka