Nekad flurkan | Whitelist ansökning [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

flurkan

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Flurkan

Vad är ditt namn i verkligheten? Furkan

Vad är ditt discord namn? flurkanxz#3486

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 1999

Berätta om din karaktär. Även om det är svårt att beskriva min karaktär kommer jag att arbeta här, faktiskt en person som inte glömmer var han kommer ifrån och har en mycket gammal logisk personlighet. så kallad oldschool, med gamla kläder på sig och en förmåga av att hitta tillvägogångsätt till succe, alltså en person som passar i i alla möjliga olika rum. En person som äger rum, där tillhörighet även saknas, Psykiskt stabilt tror på att han inte behöver någon och säger det en hel del med all respekt till arbetare som jobbar för staterna i kontinuerlig grund. Står upp för sina medmänniskor men utforskar ofta det som anses vara farligt.

Varför ska just du bli whitelistad? <strong><h3>Mitt namn är Furkan<h3></strong>, <p>känd som habanero turken på youtube. Har programmerat sedan 7 års ålder och fick ett intresse utav denna server med hjälp utav en närbestående vän till mig som rekommenderade servern, Jag ser denna rollspel server som en värld där jag kan vara i princip "vem jag vill" Så vida jag följer riktlinjerna vid "regler" fliken på hemsidan. </p> </b>

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det handlar om att ge och ta, förtroende är något man förtjänar. Jag är ute efter att lyckas i servern.

Hur hittade du Unive? Milad F, Akam P. <<<<<: Tips

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utöva en karaktär som passar in i servern, Utveckla rolplay förmåga och kontinuerligt utforska andra medspelares tillstånd "karaktäriska drag" och lära mig utav dessa, dvs "spela när fritiden låter det, samt lära sig utav andra medspelare".

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope.

Tillbaka