Accepterad Fluffy | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fluffy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? fluffy08699

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Albim Johansson 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Impulsiv, smidig, lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Albim Johansson. Född 2003. Har jobbat som väktare, ordningsvakt, skyddsvakt och polis i andra "städer" så att säga. Han är en ganska förstående människa som är bra på att kommunicera med andra individer, han kan lätt brusa upp mot andra människor om dom bemöter honom på ett otrevligt sätt eller beter sig som idioter. Han är väldigt kunnig inom lagar speciellt inom det polisiära. Han är väldigt intresserad av just polisyrket, eller annan blåljusverksamhet. Han är väldigt duktig på att samarbeta med andra personer i grupp eller som ett lag. Albim har inget kriminellt förflutet och håller sig gärna undan från folk som ej följer lagen, använder narkotika eller missbrukar alkohol.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Just eftersom jag är kunnig inom polisyrket, lagar och befogenheter som polis hoppas jag att jag kan bidra med en bättre polismyndighet, jag har naturligtvis inte koll på vilken "skill level" ni har här men hoppas att det finns saker som kan förbättras.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att själv vinna hela tiden, att man ska tänka, de är okej att förlora då och då, att låta andra spelare vinna sina scenarion oxå. Så att RP,n blir rolig för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot fearrp på en annan server som valde att p banna mig, de lärde jag mig mycket att tänka vad jag gör i situationer där jag blir hotad eller liknande.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR, Cop Bait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Senast ändrad:
Tillbaka