Nekad Banan3n | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Banan3n

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Timmy

Vad är ditt discord namn? t133y3

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jens Svensson 40 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Arg, Elak, ointelligent

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min Karaktär söker efter en fin Framtid i Unive han har inte bestämst sig en vad han vill bli men han tänker nåt stort han hade en tuff bakgrund där pappan redan lämna han är han var 6 år därför familjen hade problem med pengar Jens är 40 år Jens är en blandning av Svensk och rysk pappan är rysk och mamman är hel svensk han växte upp först i Dalarna han hade tufft i skolan därför att hans pappa lämna han vid den åldern han blev mobbad därför han var annorlunda han va alltid arg lätt irriterad nu när han va lite äldre så har han blivit lättare och komma åt men han tänker fortfarande varje dag på hans pappa jens ville glömma allt med sin pappa så han tänkte på att starta om från början skaffa nytt jobb flytta till en annan stad och han vill jobba med nåt som han tycker är underhållande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med Bra rp trots min ålder så har jag kört på några andra rp servers men tog en paus från FiveM så tänker förbättra mig och lära mig nya saker, jag är väldigt snäll positiva tankar, vill hjälpa människor , ärlighet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man alltid inte behöver vinna alltså att allt inte handlar om saker ig t.ex man ska splea klart scenarion och inte typ dra eller f8 quita bara för man dör eller blir stannad av polisen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot några regler jag visar lojalitet och respekt och följer regler varken om jag tycker det är kul eller inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Absolut, min favorit är att man alltid ska visa respekt mot alla ig och utanför.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror det fungerar så här så länge.

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning: ljuger i ansökan

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka