Accepterad fluffgames69 | Chef-jobb ansökan - gripen taxi AB [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fluffgames69

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen taxi SB

Vad heter du IRL? Alex

Vad heter du på discord? fluffgames

Hur gammal är du? 15 snart 16

Hur länge har du spelat på Unive? över ett år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Hej Jag söker till chef för Gripen Taxi AB för att jag har väldigt starkt intresse för gripen. Taxi har varit chef där för. Under den tiden hade jag utvecklat jobbet genom att Gripen var ett av de mest aktiva jobben och vi fick in nya bilar. Men efter att ha varit chef där i nästan ett år så kände jag att det inte var så roligt längre. Men nu har jag sett att aktiviteten har varit så låg och Just nu jobbar jag som leding där och det händer nästan ingenting och det gör ont i mitt hjärta som chef som hade byggt upp något så nu vill jag bygga upp gripen taxi igen starkare och bättre än någonsin Det kommer jag göra genom att ta tillbaka alla utbildningar som grundutbildning som alla provanställda måste gå igonom för att bli anställda. Och privat chaufförsutbildning och radioutbildning och så vidare. Det här kommer höja det sociala inom yrket. kommer också ha fler tall event/scenarion där vi kommer ha drag race och car shows och så vidare vi kommer också leta samarbeten inom yrket som gynnar gripen taxi och som vi kan ha möte med och utveckla rp mer och sen kommer jag ta tillbaka att ha kört test innan jag anställer hen det gör så rpen inom bara att anställa folk kommer bli högre det blir roligare för alla PA och för dom som ska börja jobba dom kommer till att se hur bra jobbet är strukturerat. sen kommer jag hitta en bra och kompetent ledning som kommer brinna för yrket sen kommer jag utveckla jobbet genom att försöka få in fler bilar. sen kommer jag fixa snygg klädkod så det så det ser ut som ett seriöst jobb. sen har jag nolltolerans med lall på jobbet om man lallar det minsta rycker man och om jobbar där bara för den nya audin så kommer dom också få sparken samt om man kör 200 i staden så rycker man på noll tid.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt har jag hög erfarenhet inom gripen taxi men har också varit biträdande för mekonomen och varit högt uppsatt på securitas

Hur ofta kommer du vara inne? Måndagar 16-22
tisdagar 16-22
onsdag 16-22
torsdag 16-22
fredag 16-03
lördag 12- 03
söndag 12-22

Tiderna kan ändras om skolan eller träningar kommer emellan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Vidare, du har 48 timmar på dig att ta din muntliga intervju, annars är du automatiskt nekad. Lycka till!

+rep tidigare bästa taxi chefen borde bli igen han har utvekclat jobbet nåt så sjukt bra

+rep Denna person kan sina grejer om att vara taxi chef!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka