Inaktuell fluffgames69 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fluffgames69

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? fluffgames

Ange ditt födelsedatum 20 Oktober 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag skulle vilja bli medlemskaps ansvarig på Unive för att få in nya rollspelare som vet vad rollspel innebär och kan alla regler och inte förstör RPen på Unive. Det som fick mig också att vilja bli MA är att jag vill ta ett större ansvar på servern samt att hjälpa många spelare för att komma in i servern och jag kan speca och hjälpa folk om det behövs.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är extremt aktiv och mycket kunnig inom området jag kan reglerna utan till och jag är mycket trevlig av mig kommer kunna jobba nästan varje dag och hjälper alltid till när det behövs och jag finns alltid för frågor och är väldigt snabba pm jag gillar även att snacka med nytt folk och jag känner att jag vill hjälpa till med det här jobbet. Är även mogen. Sen kan jag nästan alla komandos.

/noclip
/freeze (id)
/unfreeze (id)
/svban (id)
/ban (id)
/banhistory (id)
/kick (id)
/revive (id)
/goto (id)
/bring (id)
/unban (id)
/toggleid
/togglesteam?
/setjob (id) (jobb)
/dv
/sc de staff chatten ooc
/spec (id)
/sv de sv chatten ooc
/specoff (id)
/sqlban (id)
/sqlunban (id)
/tpm (id)
/who (id)
/trust (id)
/clearchat
/ooc
/announce
/sqlbanoffline
/giveitem (id) (item) bara mod+ som kan
/openpanel
/v (spawn id på bilen)
/pm (id)
/spawnped
/spawnmenu
/spawnobject (villket objekt)
/givemoney (id) (cash-black-bank)
/slay(id) Dödar personen med det id

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta människor med en god ton och vara hjälpsam, inte vara partisk och man ska alltid behålla lugnet vad som än händer. använd lite sunt förnuft när du snackar med folk o inte typ säger fan också eller beter dig dåligt vid andra

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vill hjälpa servern att utkavla fler medlemmar till servern som är kompetenta och kan alla regler jag kommer också hjälpa till med dom som ej riktigt fattar alt inom rpen sen ska jag börja med typ tjena! Hej! hur mår du idag innan man börjar en intervju istället för att bara säga frågorna

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Enligt mig så ska dom kunna alla grundregler samt kunna veta hur deras karaktär rpar och att karaäktären ska vara unik och inte vara en äldre version av sig själv och veta reglen röst efter karaktär så om det kommer in en persson med ljusröst så kommer jag vissa dom hur dom fixar vocie changer

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? det jag tror en MA ska ha är att se till så att rpn är på en bra nivå och att kolla lite extra på de nya medlemmar som tex jag har tagit in på servern. och att en MA ska ha ansvar på hur det tar inetvjuerna och att de ska ta in rätt folk som vill och försännar medlems rollen, de ska även vara aktiva i en intevju och inte bara godkänna bara för att du är trött och vill se aktiv ut för MA ansvarig bara för du vill ha kvar din MA. man ska vara aktiv i dc, hemsida och ingame. jag som MA ska se till så att ingen fuskar under intvjun ser eller märker jag att de gör det så kommer det bli atomatiskt nekade.

Hur ser din aktivitetet ut? 1-3 timmar på vardagarna. 3-9 timmar på fredag och helgerna. 4-11 timmar på lovet

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? alltid glad och positiv och att det står att jag blev p bannad för typ 2 veckor sen den är felaktig har bevis kom pm om ni har frågor

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka