flintan | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

flintan

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 3 Mars 2008

Vad heter du på discord? flintan#5695

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 41 timmar har jag spelat.

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Skoldag: 1 till 2,5.
Helg hos mamma för att jag har min dator här: 2 till 6

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer nog vara inne ganska ofta.

Hur många timmar har du på FiveM? 41

Vad heter du? Tim Sandström

Hur gammal är du? 13

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag vill bli anställd för att kunna hjälpa andra människor med saker som t.ex ett bråk någonstans. Eller om det bara har hänt något, så är jag där för att försöka reda ut det.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? Jag har velat ha detta jobbet sedan jag började spela FiveM, jag blir glad när jag ser securitas för de hjälper till i samhället. Jag gillar också polisyrket och ni jobbar ju typ i samma område.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej, det har jag inte men jag vet lite om det.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Radiodisciplin är att det ska vara ordning och reda i radion, det är väldigt viktigt för om dina kolegor behöver hjälp så är det väldigt viktigt att man inte håller det stökigt. Man ska bete sig mogen, proffisionell och ha disciplin i radion.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? En bra Securitas vakt håller ordning och reda på saker som t.ex bråk och slagsmål mm. Om du verkligen behöver så kan man ta upp sin tazer, men et är om personen du jagar försöker fly eller komma undan. Och om man ska använda batongen så ska man slå helst på låren.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Det jag skulle gjort är att försöka prata ut personen och få han att förstå att detta är inte bra släpp kniven så kan vi prata om det här. Om personen inte släpper kniven och springer mot en så ska man helst inte använda tazer för om du gör det så kan personen få kniven i sig. Men om det är ditt liv eller hens liv så ska man priotera sitt liv före så personen inte hinner hugga några mer.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag springer det fortaste jag kan och tackar personen så han ramlar, sen så lägger jag han på mage med händerna på ryggen där de är synliga. Efter det så tillkallar jag förstärkning och när dem har kommit så grips personen och vi kallar dit polis eller kör personen till polisstationen.

Har du några andra frågor? Nej, det har jag inte. PS: Ni gör ett riktigt bra jobb :)

Tillbaka