Nekad Flinhc | Polismyndigheten Ansökan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flinhc

Icke Medlem
Meddelanden
271
Reaction score
768
Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? Flinhc#0839

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 50 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3 elr 2 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag elr varannan dag

Hur många timmar har du på FiveM? 50 timmar

Vad heter du? Bosse

Hur gammal är du? 30

Har du B-Körkort? Nej

Varför vill du bli polis? För att jag är arbetslös och jag gillar att sköta om staden och hjälpa staden från criminela

Varför ska just du bli anställd? För att när jag är aktiv kommer jag göra allt som ni ber mig. Jag kommer åka på alla brott som ni vill att jag ska åka på

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) Jag är bra på att köra bil. Jag är ganska bra på att prata med folk. Jag vet bara inte ibland vad jag ska göra i nån situation men annars kan jag allt bra.

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? Jag har aldrig varit polis innan. Men jag har varit polis i andra städer t.ex. Vallberget.

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? jag frågar om personens leg. Och efter som han inte har ett körkort så griper jag han och tar han till stationen.

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? Jag åker efter den efterlysta personen och kallar på fler poliser. Jag säger till mina andra kollegor att en efterlyst person sköt min kollega och åker iväg. Jag säger platsen fordonet befinner sig på och och frågar efter backup.

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? jag väntar utanför med bilen och säger att jag behöver backup. Eftersom jag inte får ha några pistoler så måste jag skrika HÄNDERNA UPP I LUFTEN. sen om dom gör det så går jag fram och griper gärningsmannen

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? Jag skriker släpp vapnet och kallar efter backup. Jag tar hans uppmärksamhet tills högre rankade poliser kommer och så kan dom gripa honom och rikta pistoler.

Förklara vad radiodisciplin innebär. innebär att viktig information inte kan nå mottagaren.

Vad betyder våldstrappan? Det är ett verktyg som visar det mindre farliga brotet. Sen på andra trappsteget så ligger ett farligare brott

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka