Nekad Flinhc | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flinhc

Icke Medlem
Meddelanden
271
Reaction score
768
Vad är din steam profil länk? Flinhc

Vad är ditt namn i verkligheten? Ediz

Vad är ditt discord namn? Flinhc #0839

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en affärsman som är bra på att förhandla. Han är 37 år och lever ensam men har en mamma och pappa som bor i Skåne. Han är ganska lycklig i sitt liv och älskar staden unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är aktiv på servern. Brukar komma in varje dag. Det finns tillgångar som att gå in på blocket och twitter och massa Job som man måste vara medlem för att ha tillgång till.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns massa servrar men Unive är aktiv och känd så det är många som kör. Jag tycker Unive har massa Job och sånt som är roliga. Jag gillar och köra på unive.

Hur hittade du Unive? Jag har hört på sociala medier att den är populär så jag pröva den och tyckte att den var rolig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en lyckad affärsman och bli rik.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli rik ha många bilar och ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte så det är därför jag passar på i Unive

Nekad, nekad utveckla alla punkter sen finns det är regel att man inte ska spela för pengar och makt. Så spela inte för att bli rik.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka