Accepterad flingan0 | Medlem ansökning | [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flingan0

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? _flingan

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dino Lundberg och är 35 år gammal. Dino har väldigt mycket erfarnheter för polisyrket eftersom han har jobbat som polis i flera andra städer samt att hans pappa var polis och han var väldigt duktig. Från bardomen så har Dinos pappa lärt Dino väldigt mycket om hur samhället fungerar, vad man ska tänka på när man är ute i gatorna osv. Dinos drömmar var att skaffa sig en familij som han känner sig trygg med och jobba som polis för att förändra samhället så att alla känner sig trygga när dem är ute och vandrar ute i samhället. Dino Lundberg har väldigt bra egenskaper men samt så finns det saker som han inte e bäst på. Han är väldigt hjälpsam samt så tänker han inte bara på sig själv utan han tänker på andra också. Men en sak som är en negativ egenskap är att han inte har det bästa minnet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En hög rp nivå och en social rp, jag kmr inte sitta och lalla som vissa andra jag kommer ta denna serven seriöst oh jag kommer också försöka att bygga en rolig och utveklad karaktär på denna serven

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att just min part ska vinna senariot jag just spelar i. utan jag ska spela så att alla har kul i senariot

Hur hittade du Unive? Min vän

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka