Accepterad flingan0 | Medlem ansökning [Spear1.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flingan0

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? _flingan

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dino Lundberg och är 35 år gammal. Dino har väldigt mycket erfarnheter för polisyrket eftersom han har jobbat som polis i flera andra städer samt att hans pappa var polis och han var väldigt duktig. Från bardomen så har Dinos pappa lärt Dino väldigt mycket om hur samhället fungerar, vad man ska tänka på när man är ute i gatorna osv. Dinos drömmar var att skaffa sig en familij som han känner sig trygg med och jobba som polis för att förändra samhället så att alla känner sig trygga när dem är ute och vandrar ute i samhället. Dino Lundberg har väldigt bra egenskaper men samt så finns det saker som han inte e bäst på. Han är väldigt hjälpsam samt så tänker han inte bara på sig själv utan han tänker på andra också. Men en sak som är en negativ egenskap är att han inte har det bästa minnet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka göra så att rpn på servern och jag kommer bidra till bättre social rp inom det jag jobar som eller om jag blir krim jag kommer få bttre social rp på jobben om folk kommer och på piren sånt och kanske inom den kriminella rpn som jag vet har varit svår det var den för iaf men om jag nu får komma in här som medlem så ska jag försöka att få bättre social rp och det, och så kommer jag även försöka sprida så mycket posetivitet som jag kan och att folk runt min rp ska ha su kul som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Denna reglern innebär att de senariot man rpar ska man roleplaya så att det blir roligt för både parterna i senariot så att man inte bara rpar så att man själv ska vinna elr ha kul i senariot, så att alla tycker att dfet är kul på serven och vill fortästta rpa.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm- att man dödar någon utan andledning, Vdm att man andvänder sitt fordon som ett vapen 6 timmars reglen att man inte får spela på sin karaktär om man har döt efter 6 timmar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelar fivem i nästan 2 år nu och jag har koll på alla regler man måste följa för att ta så kul med sit rp och inte bli bannad.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka