Nekad Fleppo | Ban Överklagan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fleppo

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997864279

Ditt Hex-ID: 11000013dd87f57

Vad är din discord tagg? _curved_

Vem var det som bannade dig? Shadow

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: sno 20 mil is a nono.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag är helt säker på att staffs valde att banna mig på grund av mitt idiotiska beslut att ta ut 20 miljoner från poliskassan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en kompis satt i en bil vid observatoriet och valde att göra det idiotiska beslutet att ta 20 miljoner från poliskassan...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker absolut inte att denna bannen var felaktig eftersom jag bröt så grovt mot era regler korruption inom yrke och nu när jag vart bannad ett tag så inser jag att jag verkligen hur stort misstag jag begick och jag saknar unive i otroligt stora mängder samt, den roliga rpn, vänner jag träffat i unive, och möjligheterna på unive, jag har inte så mycket att göra på fritiden utom unive innan jag blev bannad och nu inser jag på riktigt att jag verkligen aldrig skulle gjort det jag gjorde. jag kommer aldrig ge upp på unive jag vill verkligen komma tillbaka och rpa mera på servern samt komma tillbaka till mina grabbar / vänner, jag har spelat på unive i nästan 3-8 (2022 medlem) månader sträck har inte gjort något annat typ tills denna bannen tog mig i arslet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare 1 pgav v sync så en bil hamna i en bil krash men inte jag och en annan för att jag miss clickade upp vapen på meko och inte märkte det och nu denna och jag harr lärt mig att inte vara ett arsel mot servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunna tänkt igenom mina livsbeslut så hade jag kunnat listat ut att jag hade blivit bannad och ångrat det något så sjukt grovt

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att tänka igenom vad jag håller på med och vad det kan leda till samt att rspektera era regler för att ni ska kunna hålla servern rep på så pass bra nivå

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka