Nekad Flax Göran | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flax Göran

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198865456015/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? rachido1234

Vem var det som bannade dig? Momo

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-10 211848.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kommer inte riktigt ihåg men nu är jag äldre och mycket mer kapabel till att köra RP. Men det verkade vara grovt då anledningen är terrordåd. Men jag är mycket mognare nu och mycket mer kapabel för RP.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Har faktiskt ingen aning men vad jag än gjorde ångrar jag det starkt. Och jag kommer följa alla regler omstående.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror inte att det var en felaktig ban men jag är mognare nu och skall sköta mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lovat att följa alla regler och jag lovar att jag är mognare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väldigt dåliga kompisar vid den tiden som förmodligen uppmanade mig att göra detta för att de inte tänkte ha roligt inom RP. Jag tror att jag försökte vara rolig för dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte göra dumma grejer som andra uppmanar en att göra för att det inte alltid är lönt det. Och jag har lärt mig en läxa och kommer bidra att med en bra RP.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka