Accepterad Flax | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flax

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Ditt discordnamn: Flax#4776

Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag är en flitig person som vill ha rätt och visa en stabil och rak linje till rätt och bra rp. Jag är väldigt kunnig inom rp då jag har spelat på unive i 1 år 4 månader nästan i sträck. Jag vill visa vad man har gjort för fel och inte straffa (ge en till chans). Har inga problem med att snacka eller att vara social och snacka inför många. Gillar att ha ett "jobb" inom det man gillar. Jag vill att rpn ska vara kul för båda parterna men ändå att det ska vara seriöst ochg ha en tydlig RÖD LINJE som visar vad som är rätt. Jag vill att man ska bli gillad för det man gör och att folk ska vara nöja med dom staffs som kommer in i teamet.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är väldigt aktiv.

Mån 14:30 - 22:00
Tis 13:30 - 22:00
Ons 14:30 - 22:00
Tors14:30 - 22:00
Fre 13:00 - 03:00 eller mer
Lör 11:0 - 03:00 eller mer
Sön 10:00 - 03:00 eller mer

Hur länge har du spelat på Unive? 1år och 4 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inget erfarenhet på just unive forumet, men jag har/är mod på olika folk streams. Jag har dock väldigt Mycket erfarenhet om dom jag skerv in för att jag har varit med på forumet mer än 1 år . Annas känner jag några staffs som har lärt/visat mig hur man gör inom den delen. Är ganska kunnig fast jag inte har varit i staff teamet sedan innan. Men vill väldigt gärna lara mig om nya skaer som jag kan lara mig om och få nytta till. Är också SV och har varit det länge.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag tror nog att det inte är något problem med någon av dom men jag är nog minst kunnig om unive jobb för att jag har inte så jätte bra koll på de än vad jag är på alla andra uppgifter.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka