Accepterad Flashiy | Ban överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flashiy

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198845849495/

Ditt Hex-ID: 110000134c8ef97

Vad är din discord tagg? Flashiy#5817

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: failrp ~Bosse. Återstår: 0 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han valde att banna mig för jag spamma en emote vid torget som såg jätte buggat ut, men vi hade en rolig stund och tänkte inte på att jag skulle bli bannad för de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag valde att spamm klicka en Emote som heter Klappa och då klappde jag jätte snabbt och det såg väldigt skummt ut, sen valde Bosse att banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och inte tänkte på att jag kommer bli bannad om jag fortsätter. Men i den situtaionen när jag och 3 till stod och hade roligt så tänkte jag inte på att jag kommer bli bannad. Att jag blir bannad i 1 dag tycker jag är fel. tycker jag skulle fått en Kick som är en varning där det skulle stå t.ex "sluta lalla" då skulle jag slutat på direkten.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming. Gjorde butiksrån för längsedan och då krokade jag bilen och rpa inte så mycket på skadan. 2 Powergaming, när jag var ny i staden så fölg jhag ut bilen för vi krickade och jag rpade inget om skadan jag bara hoppa in i bilen och fortsatte köra som vanligt. Och dem här sakerna har aldrig hänr mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle tänkt på att om det ser jätte konstigt, ska man inte fortsätta för det kommer leda till åtgärder.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag värkligen gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka