Nekad Flashiy | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flashiy

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198845849495/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Flashiy#5817

Vem var det som bannade dig? L1nky

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: powergaming ~L1nky. Återstår: 6 dagar 0 timmar 11 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag rpade inte att bilen gick sönder som det skulle göra ingame och kanske till och med dött IRL.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bil i typ 200 sen ska jag svänga höger men bilen hinner inte bromsa helt och jag krockar inte i räcket och sen så använder jag mig av tyota bilen så den går inte sönder så jag rpar bara skadan och stannar till i 20 sec och rpar skadan sen så fortsätter jag åka iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart en korrekt ban, det var jag som inte tänkte på att bilen skulle vara helt sönder och jag skulle någ vara död IRL och ingame om jag inte hade den bilen. Så en bra ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var att jag fölg ut bilen för hade ingen bälte och rpar inte skadan, sen andra var att jag sprang i TH i 20 sec. Men det har aldrig hänt någon mer och kommer aldrig hända någon mer gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle tänkt på hur den situationen skulle vara IRL, då skulle jag inte överlevt och bilden skulle somsagt vara sönder, men visste inte direkt hur man skulle rpa på en bil som aldrig gå sönde men nu vet jag de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, självklart har jag gjort det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka