Accepterad FlaQy | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FlaQy

Icke Medlem
Meddelanden
270
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Nordling

Vad heter du på discord? FlaQy

Ange ditt födelsedatum 29 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag:12-04:00
Tisdag:12:00-04:00
Onsdag:12:00-04:00
Torsdag;12:00-04:00
Fredag:12:00-04:00
Lördag:12:00-04:00
Söndag: 12:00-04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Slutade spela unive sen kom jag tillbaka för. Ksk 1-2 månader sen men va medlem innan ochså

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har 27 bans men vart bannad 2 gång senaste 3 månader skriv till mig dm så kan jag sicka en bild vet it va som hände kan ej klippa in en bild

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Hålla koll så alla sköter sig. Exempel ser jag någon slåss på torget helt utan anledning så kickar jag men om han fortsätter så blir det en /sv ban ID RDM/Lall. Men helt enkelt hålla koll så alla sköter sig. Man hör på ordert (servervakt) Du ska alltid vara proffesionel också och bara för man e servervakt ska man inte använda sin makt fel man ska använda den i rätt lägen som om tx nån lllar och slåss vdm dom tror ju ba de är vanlig spelare men de är en undercover spelare de är meningen me sv att kunna rp samt att hålla koll i servern
sammanfattning undercover staff typ
helt enkelt en persosn som sak ha ett extra öga och hålla koll så att alla gör rätt

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli sv då jag tycker att de finns spela som inte borde va här de är för mkt lallare då de är enkelt att komma in i servern jag vill förbättra unive me att kunna rp som vanligt men ändå hålla koll i servern jag tror jag skulle va en bra staff då jag har erfarenhet inte vart de innan men kan extremt mycket kommandon,känner mig redo för en större uppgift då jag velat bli sv 2 månader tror jag skulle kunna hjälpa servern extremt mkt tror jag va en bra sv e trevlig mot alla bara inte dom e respektlösa me mera va trevlig så e jag trevlig tillbaka vill hjälpa philip320 så mkt som bara går och förbättra servern tror jag skulle va riktigt bra som sv, jag rp varje dag ser folk som gör fel hela tiden men kan inte göra nått de är darför jag vill bli sv me för känns fel bara kolla på när folk gör fel.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. tx:din polare e på torget och slås och vdm folk men du väljer att ej ta återgärder då han e din kompis så du väljer att ej göra nått, abuse e att dina perms ska unerlätta:tx du e i ett slags mål men han väljer att ba låta dig ligga och du väljer att revva dig eller att du e ute och kör men du flyger ut ur bilen och väljer att strunta i och rpa och revvar dig själv, eller tx: din polare blev dödad och dom i support säger att du får rp på de och tyvärr e du 12ad nu även om de va dåligt senario men då kontaktar han dig och säger blev dödad och 12ad och du väljer att revva och att ge han saker tillbaka de är extrem korruption asså han dör och dom säger rp på de men han kontaktar dig och du revvar han när support sagt rp på de
eller om man revvar i senario samt har toggleid under skottlossning finns mkt mer men tog bara några

Och perma ban blev jag unbannad samma dag som för de va en fel ish så blev unbannad 2 timmar senare
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!
 
Godkänd efter muntlig intervju.
Anledning: Gav ett bra svar under intervjun!

Välkommen till Servervakt Teamet!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top