Accepterad flanxy | Medlem ansökning [Sixten100p] [svantii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fille.8

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? fille.8

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hugo Olsson 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, glad och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hugo hade inte så bra uppväxt då hans föräldrar skildes. Hans mamma var missbrukare och arbetslös. Hans pappa lämnade Hugo och hans mamma när Hugo bara var 3 år för att han var trött på deras livsstil och hur fattigt de hade. När Hugo gick ut grundskolan där han var mobbad och alla snackade skit om honom. Han gick ut med knappast tillräckligt bra betyg så han var trött på att på att vara fattig så han började jobba och fick jobb som skattjägare men när han var nere vid hamnen en kväll så började prata med fel personer och de övertalade honom att bli deras springis (plocka knark åt dem) Han tyckte att det var väldigt enkla pengar han blev bra kompis med dem tillslut och han var en flitig plockare han plockade väldigt mycket men en dag så hann han inte plocka så mycket som han skulle och dem blev väldigt arga på honom så att de bara satte upp en summa pengar han skulle fixa som straff men eftersom att han hade använt alla sin pengar på märkes kläder och bilar så behövde han fixa pengar på något annat sätt så han och några andra planerade på att råna en bank och sen när de gjorde den så gick de bra och hugo och de andra blev väldigt rik så han betalade tillbaka pengarna till dem som han var skyldiga och nu ville han försöka att få tillbaka sitt liv och bliv laglig igen så han bestämde sig att han skulle sluta umgås med dem och nu är han på väg tillbaka till den lagliga sidan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är mogen och har ett seriöst samt unikt RP. Jag kan också vara social med andra spelare för att hjälpa till att få servern så social som möjligt eftersom att jag tycker om när servrar har ett socialt rp. Jag ska också hjälpa till med att rapportera ifall jag ser att någon bryter mot någon regel eller något liknande för att få bort problem spelare från servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Från vad jag kan förstå så är det att alla ska kunna vinna samt ha kul på scenarion och att man inte bara ska tänka på sig själv och spela för makt och pengar utan låta alla ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rasism och nazism är viktigt eftersom att när man rpar ska man ha kul och inte diskriminera någon bara för att dem har en annan hudfärg eller en annan religion. RDM eller random death match är också en väldigt viktig regel och RDM är att man dödar någon helt utan anledning det spelar ingen roll hur man dödar den personen så länge man inte har någon anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte så mycket gillar att spela på unive och vara social med andra spelare.

Senast ändrad:
Du kan gärna utveckla:
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
(Framtiden lite mer)
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de. Lycka till

Du kan gärna utveckla:
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
(Framtiden lite mer)
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de. Lycka till
Jag har utvecklat mer nu ta gärna en titt på det.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka