Accepterad Flamingo | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flamingo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Flamingo (Jag gick igenom namn byte) Flamingo står på mitt ID-kort

Vad är ditt discord namn? Flamingo#8511

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2001

Berätta om din karaktär. Som en före detta FBI-agent har jag en bakgrund inom brottsbekämpning och säkerhet som har präglat mig på flera sätt. Tyvärr var min tid inom FBI kortvarig, eftersom jag blev avskedad efter en tragisk händelse där jag oavsiktligt dödade sju personer i en bilolycka under en utryckning. Detta var en traumatisk upplevelse för mig som ledde till att jag drabbades av PTSD, vilket har varit en kamp att hantera sedan dess. Jag är bara 23 och allt detta hände helt oförväntad.

En annan sida av mig själv som jag uppskattar och som jag försöker fokusera mer på nu är min passion för floristik. Jag har alltid haft en passion för blommor och kreativt uttryck, och jag har funnit att floristik ger mig en utlopp för att utforska denna sida av mig själv på ett positivt och meningsfullt sätt. Jag har spenderat mycket tid på att lära mig om olika blommor och designstilar, och jag njuter av att skapa vackra buketter och arrangemang som kan sprida glädje till andra.

Jag är en person med en komplex bakgrund som strävar efter att hantera mina svårigheter och hitta meningsfulla sätt att uttrycka mig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som en entusiastisk RP-spelare tror jag att jag skulle kunna bidra på flera sätt till Unive-serverns RP. För det första, som en person som är öppen för samarbete och som trivs med att interagera med andra spelare, tror jag att jag skulle kunna bidra till att skapa spännande och trovärdiga karaktärer som kan interagera på ett realistiskt sätt i serverns värld.

För det andra har jag erfarenhet av att spela olika typer av karaktärer och scenarier, vilket jag tror skulle göra mig till en allsidig spelare på servern. Jag kan anpassa mig till olika situationer och roller, vilket skulle bidra till att skapa en dynamisk och varierad spelupplevelse för alla spelare på servern.

Slutligen är jag också en person som är öppen för feedback och som strävar efter att förbättra mig själv och min RP-förmåga. Jag tror att detta skulle göra mig till en konstruktiv och positiv medlem av Unive-gemenskapen, och jag skulle vara angelägen om att bidra till serverns fortsatta utveckling och förbättring.

Sammanfattningsvis tror jag att jag kan bidra till Unive-serverns RP genom min öppenhet för samarbete, min erfarenhet av att spela olika typer av karaktärer och scenarier, samt min vilja att lära och förbättra mig själv som RP-spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man tar på sig rollen som en motståndare eller antagonist som aktivt arbetar för att försvåra eller hindra huvudpersonens framgångar. Istället för att fokusera på att vinna själv eller att ha sin karaktär ha bästa möjliga utfall, så fokuserar man på att göra scenario för alla deltagare intressant, utmanande och trovärdigt. Det innebär att man kan spela en karaktär som inte alltid agerar på ett uppenbart sätt eller som kan agera mot de andra spelarnas intressen, så länge det bidrar till att skapa en spännande och balanserad RP-upplevelse för alla inblandade. Att spela för motpartens vinst kan hjälpa till att göra en scen mer intressant och realistisk, och kan bidra till att skapa en mer engagerande och dynamisk spelupplevelse för alla deltagare.

Hur hittade du Unive? Det var faktiskt en kompis till mig som rekommenderade servern för mig. Han hade spelat där ett tag och sa att det var en av de bästa RP-servrarna han någonsin spelat på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka