Accepterad Flacko | Ban Överklagan [Daplize]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flacko

Icke Medlem
Meddelanden
324
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/flackowins

Ditt Hex-ID: steam:11000010d0091b9

Vad är din discord tagg? 1.flacko/Flacko

Vem var det som bannade dig? Daplize

Bild på banmeddelande: IMG_2700.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig för anledningen VDM vilket jag har full förståelse för och kommer att förklara mer här nedan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde då en bil i mina vänners hus och sluta med att jag blev upprörd alltså folk gick på mina nerver o sluta dåligt och jag gjorde FEL vilket jag ångrar grovt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej daplize har all rätt i den situationen att banna mig då det var jag som gjorde fel ska förklara det hela, jag åker med en bil till mina vänners hus och där bemöter jag otrevliga gäng kriminella medlemmar som sitter o svär åt min mamma INGAME och inte bara det utan gick på mina nerver GROVT som jag även förklarat till daplize för de inte första gången dessa är sånna dom är själva väldigt omogna ingame och vet ej hur man beter sig som en man som deras karaktär är ingame men hur som helst min karaktär tog väldigt illa upp och sluta med att jag körde på deras bil ett antal gånger runt 2 gpnger om jag inte har fel och visst jag gjorde fel och sa det själv till daplize men de gick bara på mina nerver helt enkelt och inget jag kan ändra på nu då det är över men det jag har ändrat är mitt beteende över den regeln då jag inte kommer begå ett regelbrott igen om inte misstag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag blev senast bannad för fearp och tagit lärdom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att bara skita i det och bara köra därifrån istället för att göra motstånd genom ett regelbrott

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och tagit lärdom nu vilket jag kan garantera er att det inte händer igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, vill bara säga jag är på lur och har ej bild till min ban men anledningen var VDM i 9 dagar av daplize

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka