Accepterad Flacko | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flacko

Icke Medlem
Meddelanden
324
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/brosalwayswins/

Ditt Hex-ID: 11000010d0091b9

Vad är din discord tagg? Flacko#9999

Vem var det som bannade dig? Sigged

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_20230822_061050.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag frågade då sigge varför ja blev bannad för ja ej fick hela sammanfattningen av bara ordet problemspelare, och då svarar han mig och det han skriver är kolla dina montage, din historik ser ej bra ut där har du svaret, liksom mer än hälften av de Kriminella på servern har lagt ut mobtage så jag ser ej felet med det? Sen med min historik har de inget att göra med jag har fått de återgärderna och lärt mig av det, jag har även varit mycket social på senaste när jag rpade polis vilket var mer kul än krim rpn eftersom man kunde rpa socialt utan att folk ska komma fram o fråga vilket gäng sedan skjuter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var ute o får medelande av mee6 att jag blivit bannad från dcn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. själv tycker jag att de felaktig pga de här me montage får man göra och mer än hälften av de kriminella har gjort montage utan att få återgärder så vrf ska jag? o ba för min historik? liksom har spelat på servern i 2 år o dee som står i min historik har jag fått återgärder på så vne vrf ja får återgärder här igen????

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivit bannad förr och lärt mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vne då jag förbättrat min rp på senaste och montage e inget fel då 320 sagt man får gö de

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså vne direkt men gissar på att han ksk menar att jag ska förbättra min rp vilket ja har gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka