Nekad fjonken | Ban Överklagan [Makavelli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjonken

Icke Medlem
Meddelanden
547
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fjonken/

Ditt Hex-ID: 110000139b6f84f

Vad är din discord tagg? fjonken

Vem var det som bannade dig? Makaveli

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ac64446828d7178ac634ff9ef38a4577.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kan inte ta bild inne på spelet, står att jag blev bannad för fusk och meta. Tror att han bannade mig för att han tror jag fuskade vilket jag inte gjorde, sen att jag bröt i mot regeln meta vilket jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis blev jagade av några, jag lyckas döda alla som var efter oss under en längre period på kvällen som sen resulterades med att jag blir anklagad för att fuska och blir kallad till support för pc check. Dom hittar inget på min dator, visar mina senaste klipps och han tycker att det är fusk i klippet samt att han hörde att jag snackade med min kompis i dc medans jag sköt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fuskade inte men jag metade, så jag skulle säga att den är felaktig då avstängningen är i störst del på grund utav att jag blev anklagad för fusk.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare och lärt mig av dom, aldrig blivit bannad för fusk eller meta innan. Men jag har lärt mig att inte fortsätta med meta ifall jag får komma tillbaka då det är riktigt tråkigt och ger dig en fördel i spelet och gör det riktigt tråkigt för motpartnern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte suttit och prata med min kompis i dc under en skottlossning. Dock fusk anklagelsen kan jag inte göra något åt då jag inte fuskade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte meta och jag får väll försöka lära mig spela så det inte ser ut som att jag fuskar är det ända jag kan tänka som en lösning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka