Nekad fjonken | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjonken

Icke Medlem
Meddelanden
547
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fjonken/

Ditt Hex-ID: 110000139b6f84f

Vad är din discord tagg? fjonken

Vem var det som bannade dig? Makaveli

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 17ad1477298449b3c3a3d23f3fcfef05.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen Makaveli valde att banna mig då han antog att jag fuskade på spelet eftersom jag hade tydligen blivit flaggad utav serverns anticheat vid 4 tillfällen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan var att jag hade skjutit i mot ett gäng där jag lyckats döda dom som ensamstående i mot drygt 3 personer, jag vart senare kallade till support utav makaveli där han ber mig skärmdela där han sedan kollar lite saker och letar efter fusk som han då påstår att jag har vilket han inte hittar något form av fusk på min dator. Han ber mig sen spela upp mina senaste klipps varav jag spelar upp mitt senaste klipp där han säger "han fuskar sönder hahahah" när man tydligt ser i klippet att det inte var något skumt eller något som tyder på fusk överhuvudtaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är en felaktig avstängning då jag varken fuskade och eller bryter i mot regeln metagaming som jag även fick som anledning på avstängningen. Jag satt och pratade med min kompis som inte ens var inne på servern under tiden denna skottlossning höll på, det min kompis då säger i klippet är att han hade skrivit med en person vid namn Ping där han säger att han suttit honom på plats i deras konversation som höll på i deras privata discord meddelande chatt. Sedan så sa jag i slutet utav ärendet att jag hade tjänat mina pengar på unive vilket då jag inte menar på att jag sålt något föremål för irl pengar utan jag formulerade mig riktigt dåligt och var extremt trött då klockan var runt 04:00 på natten. Och kan även bevisa på att jag inte sålt något för irl pengar ifall det vore så. Så jag anser faktiskt att denna avstängningen är felaktig placerad på mig då jag inte utfört något regelbrott som påpekas i avstängningen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för misstag jag gjort som jag har fått straffas för, dock har jag inte blivit bannad för fusk eller något liknande till fusk innan då jag själv anser att fusk är extremt orättvist och dåligt för rollspelet på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna kvar i support längre och bevisat att jag inte fuskade även fast man tydligt kunde se i klippet att jag inte gjorde det heller även fast jag var trött och ville gå och lägga mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte lämna support fast att jag är trött då det ses som oartigt och jag fick inte fram det jag ville och därmed resulterade det i en avstängning för min del.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka