Nekad fjonken | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjonken

Icke Medlem
Meddelanden
548
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fjonken/

Ditt Hex-ID: 110000139b6f84f

Vad är din discord tagg? fjonken

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: problem.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet och har förstått sedan bannen placerades på mig att den vart placerad för att jag inte kan bete mig och att jag gör extremt dumma beslut i min rp på server vilket resulterade i p ban som jag absolut förstår!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hade varit ett stort gäng möte på ön, efter mötet vart klart så väljer jag att skjuta en utav gäng bossarna då många ifrån dom olika gängen som var på plats bad någon att göra det. Jag gjorde detta i hop om att få tillit ifrån gänget och då lyckats lösa en plats i deras gäng. Jag missförstod helt och hållet om att dom var oseriösa när dom sa det och helt enkelt inte trodde att någon skulle våga göra det. Efter att jag sköt honom så var det lugnt en liten stund tills jag vart kallad till support, väl i support så lät det som att vi löste det vilket vi inte gjorde för lite senare efter jag lagt mig och skulle sova så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ingen felaktig ban utav philip, jag vet att det kommer vara svårt för er att lyckas lita på mig igen efter det jag gjorde. Jag önskar bara att jag skulle tagit vara på den chansen jag fick och verkligen försökt allt jag kunnat för att bygga tillbaka någon sorts tillit till servern vilket jag helt och hållet sumpade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för olika anledningar som jag naturligtvis inte är stolt över och skäms enormt över dessa bans. Jag har alltid försökt att förbättra mig, jag må inte ha visat det och fortsatt göra misstag som jag nu även lyckats få ban utav. Jag vill inte framstå som en problemspelare då det är ytterst löjligt! Men jag kan förstå att ni må se mig som en på grund utav alla misstag som jag gjort och jag kan inte ändra på hur ni ser på mig och jag skulle försökt ännu hårdare med att bevisa det när jag väl hade chansen. Jag hoppas fortfarande att det finns en aning hop för mig att bevisa detta, jag hoppas verkligen då jag verkligen vill bevisa något denna gång och inte bara snacka en massa som ni ändå inte kommer tro på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag skulle haft chansen att återuppleva detta scenario igen så hade jag framförallt inte skjutit det där skottet som fick mig bannad. Sedan så hade jag inte ens dykt upp på platsen då det endast var onödigt då jag inte var med i något utav gängen utan bara hängde med dom så min närvaro var helt irrelevant. Och jag hade även velat varit lite smartare då detta må vara något utav det dummaste jag gjort på denna server!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer naturligtvis ändra på allt som får mig att framstå som en problemspelare i staffsen och speciellt philips ögon. Jag vill ändra på allt, kläder, umgänge och jag vill göra en mer utvecklad karaktär då jag anser att problemet ligger hos min karaktär. Jag har endast spelat på denna karaktär under tiden jag spelat på servern och märker att detta tröttar ut mig och får mig att göra saker som låter roligt och exalterande vilket resulterar i ban. Jag anser även att mitt umgänge som jag har på karaktären må inte vara det bästa och kan vara en stor del till att jag är så efterbliven som jag är. Jag har testat på andra rp servrar efter jag vart bannad ifrån unive och jag har verkligen märkt att karaktären hade en stor verkan på hur jag roll spelade och jag har inte hamnat i några sorts problem på Bryggeriet roleplay som jag för tillfället spelar på. Jag vill verkligen tillbaka till unive då jag inte känner den gemenskapen på någon annan svensk rollspels server som här på unive! Ni har verkligen lyckats med något och jag blir verkligen sur inombords varje gång det kommer på tankarna om vilket misstag jag gjort!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka