Dubbelpost Fjellan | Medlem ansökning [jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fjellan

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Odehammar

Vad är ditt discord namn? elliot.ode

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Petri Palje 50år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd, trevlig, lite sur

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Petri är nyinflyttad, han kommer från Finland där han nyss har skilt sig med sin fru. Han har flyttat hit för att starta ett nytt liv, han vill hitta nya vänner här i stan och vill lära sig så mycket som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en så bra rp som möjligt, jag ska spela så verkligt som möjligt i scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska inte spela bara för min vinst, jag ska istället spelar för den andras vinst för en mer rättvis rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt, du ska inte ge kränkande kommentarer mot andra spelare på servern. Copbait, du ska inte försöka få polisens uppmärksamhet när det inte är nödvändigt. FearRP, du ska spela som att det är ditt riktiga liv och spela livrädd i livshotande scenarion.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har koll på reglerna i denna servern.

Sätter din Medlemskaps Ansökan som dubbelpost eftersom du redan har en annan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka