Nekad Fjellan | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fjellan

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Odehammar

Vad är ditt discord namn? elliot.ode

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bastian Rodriguez, 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? bestämd, trevlig, energi

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bastian är ny inflyttad i stan, han pluggade VVS under hans tid i Gymnasiet. Han hade det svårt i skolan, men han har flyttat hit för en ny start i livet. Han vill träffa nya kompisar och skapa ett gäng. Hans plan är att skaffa pengar och köpa en stor villa i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp, som förstärker andras förmåga om rp. Jag kan bidra med att spela så verkligt som möjligt och tänka på reglerna som finns. Jag ska spela för motpartens vinst och inte be om polisens uppmärksamhet om inget har hänt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte bara ska tänka på dig själv och du ska reagera som du skulle göra i verkligheten, tillexempel om jag går runt på stan och plötsligt dyker det upp 2 grabbar som rånar mig med pistol, då ska jag spela rädd och ge över pengarna, istället för att tänka på mig själv och börja springa iväg.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respekt, du ska inte ge kränkande kommentarer mot andra spelare på servern. Copbait, du ska inte försöka få polisens uppmärksamhet när det inte är nödvändigt. FearRP, du ska spela som att det är ditt riktiga liv och spela livrädd i livshotande scenarion.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har koll på reglerna i denna servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka