Nekad fizzy10k | Medlem ansökning [E34]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fizzy10k

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? fizzy20k

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jag heter fizzy20k och han är född 2005

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, trevlig och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter fizzy 20k och är 24 år gammal. Hans bakrund har varit ganska stökig. Han växte upp i fattigdom vilket har gjort att han alltid har velat ha pengar vilket har lett till många dåliga beslut. De började med små saker sen blev de större, han har alltid haft ett väldigt stort intresse i bilar. Hans dröm var alltid att börja jobba me bilar och hans dröm bil var en bmw m4. Han berättade alltid till alla att han skulle jobba med bilar när han blev äldre men alla bara skrattade åt han för att han var dålig i skolan och hade inga betyg. Det gjorde fizzy20k helt förstörd vilket gjorde att han fortsatt göra dumheter. Men han hade fortfarande hopp kvar i sig. Han är en väldigt snäll och trevlig människa men han kan också bli arg. Nu har han flyttat till unive staden för bättre chanser om att jobba med bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra och seriös rp, långa scenarion som är rolig för båda parterna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska spela så det blir roligt för båda och inte är bara för att vinna scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har aldrig brutit mot reglerna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, meta gaming och suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nää
 
Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Inte med i discorden

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top