Nekad FizZy | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FizZy

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Artin

Vad är ditt discord namn? omgfizzy

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Antwan Peterson och är född 2000-01-20
när jag var liten gillade jag göra dumma saker, som att kasta stenar på folk rutor sen springa iväg.
Då var jag 13 år. Vid 18 åldern gick jag och ansökte till ett jobb sen blev jag godkänd som falk.
Jag jobbade i några år och allt gick bra tills mamma dog, efter att mamma dog så vart jag jätteledsen och orkade verkligen inte jobba mera för visste att allt skulle gå dåligt utan mamma. Sen när jag fyllde 20 år gammal så tog jag fel väg och sålde mitt första kokain, sen efter det tyckte jag att det var ''kul'' så jag började sälja å sälja.
Och nu är Antwan en liten dum grabb som säljer kokain för pengar för han tänker att han inte kan göra något annat utan sin mamma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenario för alla parterna, har rpat förr och kan verkligen rpa socialt för jag har rpat länge.
+ jag kommer vara kriminell så det kommer vara mycket krim rp. Och krim rp kommer jag hantera bra för att det har jag varit förr. Och vet liksom hur allt ska gå till!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario, Och det menas med att man ej bara ska tänka på sig själv. Att man ska kunna ha det så roligt och att ha det så ''fair'' så alla andra kan ha lika roligt som dig!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, vdm rdm suntförnuft fearp copbait

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är duktig på rp 🫡

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning. Frågan - "Berätta om din karaktär. "
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka